Road trip - Reisverslag uit Darwin, Australië van Gijs Sluijs - WaarBenJij.nu Road trip - Reisverslag uit Darwin, Australië van Gijs Sluijs - WaarBenJij.nu

Road trip

Door: Gijs van Sluijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

29 Juni 2014 | Australië, Darwin

Het is alweer een maand geleden dat ik de cattle station in Oodnadatta heb verlaten. Nadat ik Alice springs heb bereikt zat ik eraan te denken anders te gaan reizen dan de standaard bus. Dus de beruchte website onder de backpackers 'Gumtree' kwam hier goed bij van pas. Snel genoeg vond ik de advertentie van 2 franse gasten: 4-wiel drive to darwin, dat was een snelle deal. Het was in 1 woord geweldig. Alle national parken bezocht, wild camperen in m'n swag. S'nachts langs de bank van een rivier met Salthies (zout water krokodillen) geslapen, nooit meer! geen oog dicht gedaan. Een douche onder de watervallen of in de rivier als er geen Salthies of Freshies zijn. Veel hiking en watervallen beklommen. Normaal is het 20 uur van Alice to Darwin. Voor ons was het een onvergetelijke 4 weken. Nu een welverdiende vakantie naar bali.

• 29 Juni 2014 - 09:22

Patje En Carola:

Super vet allemaal Maatje! Fijne vakantie! X van ons...

• 29 Juni 2014 - 10:05

Daniel:

Klinkt goed dutchie! ;)

• 29 Juni 2014 - 11:27

Alice:

ha Gijs,

geniet op Bali vooral ook van de mensen en de cultuur. Enorm verschil met ruige binnenland Australie

• 29 Juni 2014 - 11:43

Markovicz:

Kei skon geniet er van

• 29 Juni 2014 - 12:24

Jorn:

Mooi om te horen gijs! Klinkt super! Enjoy your time!

• 29 Juni 2014 - 13:09

Rob En Ank:

Klinkt geweldig. Dat is iets om je hele leven te onthouden.
    Veel plezier op Bali!

• 29 Juni 2014 - 14:10

Robert En Silvia Bronswijk:

Geweldige foto's en een geweldige reis. Zo zie je nog eens wat van de wereld!!
    Geniet ervan.

• 04 Juli 2014 - 21:48

Mark Boerekamp:

Leuk weer wat van je te horen en wow wat een fotoos.
    Geniet van je vacantie en tot hooreens.
    Gr Mark Antoinette Niels en Nina

• 14 September 2014 - 12:17

Alice:

ha Gijs.
    Lang niets meer gehoord. Gefeliciteerd met je verjaardag