Het begin van het einde - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gijs Sluijs - WaarBenJij.nu Het begin van het einde - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gijs Sluijs - WaarBenJij.nu

Het begin van het einde

Door: Gijs van Sluijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

02 Februari 2014 | Australië, Sydney

Beste vrienden, familie, kenissen en onbekenden. Mijn trip is begonnen, afgelopen donderdag hebben Patje, Daniel, Rob en Anke mij naar schiphol gebracht om een traantje weg te kunnen pinken. Van Schiphol naar Kuala Lumpur een reisje van 12 uur. even een uurtje de benen strekken en door naar Sydney in 9 uur. Nu snap ik het programma border security helemaal. Volgens mij vergeten ze zelfs kleren mee te nemen... Koffers zitten helemaal vol met gedroogde groenten en dergelijke. Ik mocht gelukkig door poortje 8 en hoefde niet in de lange rij aan te sluiten. Mijn vervoer was al geregeld alleen beetje jammer dat ik een uur moest wachten. reactie die ik kreeg: Just relax... Nog wat anders toeristen afgooien en nog even een stopje bij de liquor store en mijn aankomst bij mijn hostel WakeUp. Geen flauw idee wat ik hier van moest verwachten. wel even voor mijn vertrekt de site bekeken. En wist dus dat je met 10 personen op 1 kamer slaapt. Kwam mijn droom dan echt uit, om met 9 vrouwen te slapen.... Maar helaas! Mijn eerste gedachte toen ik binnen stapte 'een studentehuis is er niks bij' Ik kon nog niet zien welke kleur het tapijt was en allemaal stapelbedjes haha. Ondertussen was het al een uur of 1 dus maar gelijk gestrekt gegaan ook nog moe van de lange reis. Snachts heb ik kennis gemaakt met mijn mede bewoners. Volgende dag zoveel mogelijk van Sydney bekeken, ben hier maar 2 dagen. Gisteravond met met mijn bedewoners en 10 andere dus 20 man op een klein kamertje gezopen van een goede.. En nee geen bavaria bier of ander kwaliteitje want iedere gemiddelde backpaker heeft geen cent te besteden dus we dronken de goedkoopste pakken wijn.. Ik kan je zeggen het heeft wel iets maar zoiets smerigs had ik nog nooit gedronken haha. Ik vertrek morgen naar de outback waar mijn outback range course begint dus jullie zullen even moeten wachten op mijn volgend verhaal. Want ik vermoed dat ik daar geen verbinding zal hebben..Het bevalt me hier goed en tot later

  • 02 Februari 2014 - 10:07

    Patje En Carola:

    Zo te lezen gaat het echt al goed daar! Je kan nog schrijver worden haha... we verheugen ons al op deel 2 ;-)
    Xx patje, Carola, Noémy en Wess

  • 02 Februari 2014 - 10:26

    Marten:

    Nou Gijs heel veel plezier daar Down Under.
    Marten

  • 02 Februari 2014 - 10:29

    Eva:

    Klinkt goed! Leuk verhaaltje.
    Veel plezier met je cursus en hopelijk kan je daar wel lekker een biertje drinken.
    X Eva

  • 02 Februari 2014 - 10:31

    Maurice:

    het wordt nog wat, met onze wereld reiziger.
    Succes met de tour.

  • 02 Februari 2014 - 10:44

    Anke:

    Klinkt goed Gijs.Succes in de out back! en wij verheugen ons ook op het volgende verhaal.
    x Rob en Anke

  • 02 Februari 2014 - 11:03

    Theo Vermeulen:

    Heey Gijs,

    Veel plezier en we lezen graag deel 2 van je verhaal. Geniet ervan en tot snel.

    Groeten,
    Theo, Roos, Gijs(je) en Boy.

  • 02 Februari 2014 - 11:31

    Mathilde Idink:

    Hoi Gijs je hebt al een aardige reis achter de rug zo in je verhaal te lezen , en dit is nog maar het begin .wel leuk om te volgen wat je allemaal doet , maar je zult ook wel niet alles vertellen wat je daar uitspookt :-)) maar ik wens je veel plezier !! En we wachten al vol spanning naar je volgende verhaal.

  • 02 Februari 2014 - 14:56

    Alice:

    Ha Gijs,

    Leuk je op deze manier te kunnen volgen. Avontuur begonnen. Veel succes in de outback.

    groeten Alice

  • 02 Februari 2014 - 16:13

    Mark:

    Heej Gijs,

    Have funn daar in the outback. Het verhaal begint al goed, op naar nog meer spannende verhalen. We blijven je volgen.

    Greetz,

    Mark en Kathy

  • 02 Februari 2014 - 17:23

    Godelieve:

    hoi Gijs. Wat leuk om je zo te kunnen volgen! Ben zeer benieuwd hoe je ervaring zal zijn in the outback. Enjoy!!!! xx

  • 04 Februari 2014 - 14:33

    Björn:

    Haha Gijs! Je hebt dus al kennis gemaakt met het fenomeen Goon :p. Ik vond het ook echt verschrikkelijke wijn, maar geloof me je went eraan!! Ik heb al lang in de gaten dat jij je prima gaat vermaken het komende jaar!! En vergeet niet te melden als je in Cairns bent zodat ik mijn vrienden jou daar kan laten rondleiden. Have fun!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Gijs z'n Trip

Werken en Backpacken in Australie

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2014

Road trip

05 April 2014

The Joboffer

22 Februari 2014

K'gari

09 Februari 2014

Dutch

02 Februari 2014

Het begin van het einde
Gijs

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 7164

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 31 Januari 2015

Gijs z'n Trip

01 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: